Andre ofte stillede spørgsmål
UniProjekt kræver et par ting af jeres Uniconta opsætning:
- UniProjekt benytter Uniconta’s api og derfor skal i have en Uniconta serverbruger
- I skal have tilvalgt og benytte Uniconta’s Projekt modul
Nej, med UniProjekt behøver dine medarbejdere ikke have deres egen Uniconta bruger, de skal bare være oprettet i medarbejder kartoteket inde i Uniconta. Det betyder at du spare brugerlicensen til dine medarbejdere når i bruger UniProjekt
Ja, UniProjekt fungere kun sammen med Projekt modulet i Uniconta. UniProjekt fungere derudover sammen med Opgaver og budgetlinjer i Projektmodulet, men du kan frit vælge op du vil benytte dem sammen med UniProjekt
UniProjekt har et opsætningsgebyr samt en månedligpris pr medarbejder, du kan se priserne på via dette link: https://hexio.dk/software/uniprojekt/#priser
Ja, UniProjekt er bygget til at gøre det muligt for jer at arbejde på jeres projekter uden at have en internetforbindelse. UniProjekt gør det muligt ved at gemme jeres data på telefonen når der er internetforbindelse, og kun opdatere de oplysninger når der er internetforbindelse.
Ja man kan sagtens skifte Uniconta forhandler, du skal blot udfylde denne formular på Uniconta’s hjemmeside. I formularen skal du indtaste dit Firma navn og Firma Id fra Uniconta. Du finder dit Firma Id under Firma -> Firmaoplsyninger -> Firma ID. Dertil så skal du også udfylde navnet på din nuværende forhandler samt navnet på din nye forhandler.
Når du skifter forhandler sker skiftet fra den første i måneden, og skiftet skal varsles mindst én uge før skiftet, så Uniconta har tid til at gennemgå din forespørgsel
Microsoft 365 kommer i to overordnede pakketyper: Microsoft 365 Business, til virksomheder og Microsoft 365 Family, til private
Det kan som lille virksomhed være fristende at vælge Microsoft 365 Family da det kan være betydeligt billigere, men det kommer desværre også med en forskelle og ulemper.
En af de store dele af Microsoft 365 Business er at du har mulighed for at tilknytte dit eget domæne, og du derfor kan bruge outlook til at modtage mails på fx @hexio.dk emails, og det er ikke en del af Microsoft 365 Family.
Dertil, så inkludere Microsoft 365 Business en masse funktioner der er gode til virksomheder, fx central brugerstyrring der gør at du kan nulstille kodeord for dine medarbejdere mv, hvilket ikke er en del af Microsoft 365 Family.
Det anbefales altid at have en Microsoft 365 Business konto til din virksomhed
Ja, der afholdes massere af kurser i Uniconta. Uniconta selv afholder en del kurser hvert år, men flere af deres meget tætte partnere afholder også diverse kurser,
Prisen på et kursus svinger fra kursus til kursus, hvor nogle er gratis og andre koster et par tusinde kroner. Du kan se hele Uniconta’s kursuskalender her
Til forskel for mange af de andre nye regnskabsprogrammet, så kører Uniconta delvist på din computer og i skyen. Uniconta kræver derfor at du bruger Windows og at du spm minimum har 8 GB ram, men de anbefaler 16 GB eller derover
Du kan læse meget mere om deres krav og anbefalinger hos Uniconta
Tag fat I mig idag, så ser vi sammen på hvordan jeg kan hjælpe dig med din IT. Ring eller send mig en besked