GLADE KUNDER
Special udviklede integrationer
Alle virksomhedsejere kender det efterhånden. Vi har alt for mange arbejdsopgaver, og alt for lidt tid til at udføre dem i.
Derfor har vi specialiseret os i at udvikle integrationer i mellem forskellige it-systemer
I dag foregår langt størstedelen af det administrative arbejde i en virksomhed digitalt, med hjælp fra tusindvis af forskellige programmer, og desværre så er det blevet en større opgave at flytte oplysninger fra et program til et andet program.
Men ikke længere, i dag er den digitale verden en åbent landskab, hvor stort set alle systemer har mulighed for at man, med lidt teknisk snilde, kan får automatiseret en hel masse opgaver. Hos Hexio udvikler vi massere af integrationer, hovedsagligt henvendt til regnskabsprogrammer, som fx Dinero og e-conomic
Hvordan kommer vi i gang med at integrerer systemer?
Det er meget nemt, og utrolig hurtigt at få udviklet en integration, se bare mere i de 5 trin her

I Valmi har vi haft Hexio til at udvikle hele vores interne it-infrastruktur. Det betyder alt lige fra integrationer der automatisere vores interne processer, regnskab mv. Men Hexio har også udviklet hele vores virksomheds drifts IT-system, Vappen. Vappen styrer hele vores hverdag, alt lige fra kunder, tilbud, ordrestyrring, fakturering, inkasso, betaling af leverandørfaktura, fakturakontrol, og det er både på computer og som mobil app. Vi kan som virksomhed ikke overleve uden Vappen, og Hexio levere en fantastisk stykke arbejde med at forstå vores virksomhed, og udvikle et specielt system, som passer 100% til Valmi
Hvordan fungere en integration
En integration kan være alt lige fra en simpel flytning af data, til en stor kompliceret maskine der automatisere en masse arbejdsgange i din virksomhed. Fælles for dem er at de afhjælper manuelle arbejdsgange ved automatisk at udføre opgaver og flytte data i mellem et eller flere systemer
Et godt eksempel på en klassisk integration er; Automatisering af fakturering.
Mange virksomheder har i dag serviceaftaler, fasteaftaler, abonnementer og lignende. Det betyder at det ofte er meget nemt at automatisere oprettelse & afsendelse af faktura, registrering af betalinger, rykkerprocedure osv. En integration kan derfor hurtigt spare dig for flere minutter, for hver eneste faktura integrationen sender
Fordele ved Integrationer
Tag fat I mig idag, så ser vi sammen på hvordan jeg kan hjælpe dig med din IT. Ring eller send mig en besked
